PROMO: Cele mai bune ambalaje şi etichete din România sunt premiate la Romanian Packaging Awards

Cele mai bune ambalaje şi etichete realizate în România vor fi premiate de membrii industriei de profil la ROMANIAN PACKAGING AWARDS (editia a II-a), singurul concurs dedicat ambalajelor şi etichetelor din România, organizat în cadrul Pack Expo 2018, la Romexpo Bucuresti .

Orice producător de ambalaj, furnizor, designer sau agenţie de design care vrea să atragă atenţia marilor jucători din industria de packaging cu inovaţia sa, se poate înscrie la concurs până pe 27 aprilie, pe pagina oficiala.

ROMANIAN PACKAGING AWARDS este structurat pe cinci categorii: Ambalajul din carton compact al anului, Ambalajul din carton ondulat (pentru retail), Ambalajul flexibil al anului, Ambalajul rigid din mase plastice al anului, Eticheta anului.

Criteriile urmărite la concurs sunt inovaţia în ceea ce priveşte materialul, designul şi tehnologia folosite de-a lungul întregului proces de fabricare a ambalajelor. Expozanţii Pack Expo 2018 beneficiază de înscriere gratuită; pentru ceilalţi se aplică o taxă de participare de 100 de euro.

Selecţia lucrărilor va fi făcută de un juriu de renume, format din Daniela Cosmoiu (director executiv Aspaplast), Mihai Cobianu (managing partner Printman), Cristian Stancu, marketer (fondatorul Remax Studio), Violeta Negreanu (şef sucursală Suceava Ceprohart), Laura Abrihan (owner Peggy Production), Bogdan Brânzaş (CEO & Creative Director Brânzaş Consultants and Designers), Cristian Haţăgan (director general Euro Top Grafix SRL). Printman este sponsorul categoriei “Ambalajul din carton compact al anului”.

Cele mai bune şi inovatoare ambalaje şi etichete din România vor fi premiate pe 16 mai, într-un cadru festiv, la Pack Expo 2018 – expoziţia de ambalaje şi soluţii de ambalare din Europa de Sud-Est, care are loc între 16 şi 19 mai la Romexpo, Bucureşti (Pavilionul B2).

***

Despre EUROEXPO

EUROEXPO Fairs este cea mai mare companie privată din România, specializată în organizarea de târguri, expoziţii şi evenimente speciale. Cu o experienţă de peste 15 ani în organizarea de târguri şi expoziţii noi, compania a înregistrat un trend ascendent şi a reuşit să crească anual atât numărul expozanţilor, cât şi pe cel al vizitatorilor.
Prin intermediul târgurilor organizate (
Metal Show, Baby Boom Show – ediţiile de primăvară şi toamnă, PRINT&SIGN, Corporate Gifts Show, Pack Expo, Expo Plast, Cleaning Show, Textile Technology Show), compania a realizat o platformă profesională de comunicare între reprezentanţi ai mii de companii din România şi din străinătate, poziţionând compania în vârful clasamentului celor mai buni organizatori de evenimente.

Târgurile şi expoziţiile EUROEXPO oferă cadrul propice pentru interacţionare, evenimente conexe informative şi proiecte menite să impulsioneze dezvoltarea economică.

Despre ROMEXPO

ROMEXPO S.A. este liderul industriei româneşti de târguri şi expoziţii, care îmbină tradiţia cu experienţa şi calitatea de nivel internaţional, toate în beneficiul expozanţilor şi vizitatorilor specialişti care, an de an, confirmă buna reputaţie a firmei. Compania este recunoscută şi pe plan internaţional, fiind membru cu drepturi depline al Asociaţiei Mondiale a Industriei de Expoziţii – UFI, al Alianţei Târgurilor din Europa Centrală – CEFA, al Uniunii Internaţionale de Raportare a Statisticilor Expoziţiilor – CENTREX şi al Asociaţiei Organizatorilor de Târguri Agricole din Europa – EURASCO.